İnsan kendi kokusunu alamaz derler ya, ben alıyorum. Senden sonra bir daha asla gül kokmadığımı, adım gibi biliyorum...Ve senden sonra hiç sevilmediğimi de.
*Sen, beni içinde öldürdüğünü mü söylüyorsun?*
İstikametime attığı bir adımla aramızdaki tüm mesafeleri kuşatma altına aldı. Nefesi çehremde gezinirken, katran damladı dudaklarından.
*Hayır. İçimde Bir Mezerının Dahi Olmadığını Söylüyorum.*