Sıla

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Babasına sarılan bir kızın mutluluğunu kimsecikler veremezmiş test edildi bugün. (ama sarılcak babada bizde yok işte.)
Sıla
bazn olmaması daha iyi oluyor: (
@Coffewizard Stupid and unhappy Mahmut borazan gamzeli wampir @__Siyah_kebelek__ @_Emir_Nisa_ @Sedefsugumus ≈Sessizkız≈ @Mercanmeric @__karakalplibirisi__ Açe @aycakenli @Manyakk53 Sizle de burdan tanıştım iyi ki varsınız
Sıla
sende iyi ki varsın :)