SaBa

SaBa
@Slhbtmz
Oluru yok artık önemi yok
Öyle güzel ölürüm ki sen bile kıskanırsın
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözyaşlarımızın izi duruyor caddelerde, Kaybolursak evin yolunu bulalım diye.
Bu bir matem, karanlığın kalbi.
Sözlerden kurtul derdimiz bir olsun
Sevgini bölme hiç, kalbinde dursun