İlk alkollü içeceğimi aldığımda
Üstümüzde uçan ölüm meleğini gördüm
Ve yüzümde bir gülümsemeyle sadece ağladım
-Yetişkin bir adam ölümle yüzleşirken nasıl güler?
Yaşadığım kötü zamanları düşünmüyorum artık,
-Yüzümde bir gülümseme dondu, mutsuzluğun doğuşuyla,
-Yapacak birşey yok, kıvrılıp oturdum öyle.
-Ben üzgünken neden güneş hep dışarıda olur?