+ Tanrı diye bir şey yok.
- Böyle bi tutumla kesinlikle olamaz.Tanrı sana bir amaç verdi.Sadece sanat yaratmak değil,onun bir parçası olmak için.
+ Neden bana yardım ediyorsun?
- Gözlerin artık Tanrı'nın yansımasını görecek.O seni görecek.Şayet Tanrı yukardan sana bakıyorsa,neden sen de aşağıdan ona bakmayasın?
(Hannibal)