mine

mine
@Smiline
“Yalnız kalmak istiyorum. “ “Anlıyorum” dedi Willem. “Birlikte yalnız kalırız.”
Sayfa 447·Kitabı okudu
Reklam
Sessiz ağlamanın kötü yanı acı vermesi, çok dikkat gerektirmesiydi.
Sayfa 433·Kitabı okudu
Çocuk söz konusu olduğunda hepimiz sağlıklı olsunlar da deriz ama istediğimiz bu değildir. Onların bizim gibi, hatta bizden daha iyi olmalarını isteriz. Daha kötü çıkabilecekleri ihtimaline hazırlıklı değiliz. (…) Uğrayabileceğimiz felaketleri bütün girdisiyle çıktısıyla bilecek olsak, kimse çocuk yapmazdı.
Sayfa 402·Kitabı okudu
“Çok yalnızım” diyor yüksek sesle ve evin sessizliği, sözcükleri kanı emen pamuk gibi içine çekiyor.
Sayfa 353·Kitabı okudu
Arkadaşlarını özlüyor, onların masumiyetini ve temizliğini özlüyor, içlerindeki en ilginç insan olmaya, yanlarındayken rol yapma ihtiyacı hissetmemeye hasret duyuyordu.
Sayfa 317·Kitabı okudu
Reklam