mine

mine
@Smiline
Çok mutsuzum şu an.
Sayfa 151
Reklam
Bir erkek için değil, kendini iyi hissetmek için güzel olacaksın.
Sayfa 140
Birini sonsuza kadar tek başına sevemezsin ya da bekleyemezsin. Karşılığını mutlaka almak istersin. Sevgi karşılıklıdır. Karşılığı olmazsa git gide içinde ölür.
Sayfa 139
Sana acıdan, yalnızlıktan, kararsızlıktan başka bir şey vermeyen adam, sen ne kadar çok sevsen de senin hikayenin başkahramanı olmaya layık değildir.
Sayfa 139
Hisler değişebiliyor. Çok sevdiğini düşündüğün birini gün geliyor, hiç sevmemiş olduğunu hissediyorsun.
Sayfa 138
Reklam