GlsmSmnc

"Belki hayatta olduğumuzu düşünüyoruz oysa yaşamıyoruz aslında."
Sayfa 52 - Çebutikin·Kitabı okudu
Reklam
"İnsanların inancı olması ya da inancı araması gerektiğini düşünüyorum öteki türlü hayatı bomboş olacaktır. Ya neden yaşadığını bilirsin ya da her şey kıymetsizdir, bir çöp kadar değeri yoktur."
Sayfa 35 - Maşa·Kitabı okudu
"Hayat ne kadar garip şekilde değişiyor ve insanı nasıl da aldatıyor!"
Sayfa 29 - Andrey·Kitabı okudu
"Unutulacağız." "Evet bizi de unutacaklar. Kaderimiz böyle, elden ne gelir?"
Sayfa 16 - Maşa ve Verşinin·Kitabı okudu
"Hayatın bir kitap gibi önümde açıldığını ve nasıl yaşamam gerektiğini anladım. Bir insan çalışmalı, ter dökmeli kim olursa olsun çünkü hayatının anlamı ve amacı, saadeti ve arzusu budur."
Sayfa 10 - İrina'dan·Kitabı okudu
Reklam