Sümeyye Gökçe

Sümeyye Gökçe
@Smyye_gokce
Le vent se lève! Il faut tenter de vivre!
"Hayatı anlamak zorunda değilsin. Yaşaman yeterli."
Sayfa 276·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her șey olabilmek için her şeyi yapmamız gerekmiyor çünkü zaten sonsuzuz. Yaşadığımız her an sonsuz olası geleceğe gebe.
Sayfa 272·Kitabı okudu
"Hayat," diye yazmış Sartre bir zamanlar, "umutsuzluğun öte yanında başlar."
Sayfa 269·Kitabı okudu
Hayatta ne kadar dürüst olursan ol, insanların ancak kendi gerçekliklerine en yakın olan șeyleri görebildiğini Nora artık anlamıştı.Thoreau'nun dediği gibi: "Neye baktığın değil, ne gördüğün önemlidir."
Sayfa 237·Kitabı okudu
Boş yere hayatımızın farklı olmasını diliyor, kendimizi başkalarıyla ve kendimizin farklı versiyonlarıyla karşılaştırıp duruyoruz ama gerçekte çoğu hayat bir yere kadar iyi ve bir yere kadar kötü.
Sayfa 177·Kitabı okudu