Sen birinin duasısın. İlahi plan, seni tam da doğru zamanda doğru yere getirdi. Aşkı, sevgiyi ya da ilgiyi dilenme; hak ettiğin şekilde sevileceksin...
geçen yıl şu kadar isimi andım daha da ancak mıyım falan diyodum onların iki katını ekledim bu yıl bu kadar siftah açar miyim bilmiyorum aslında derse odaklansam iyi olur çünkü irdali ol Türkiye'de ne olacağını belli olmaz
çok durgun ve yorgun hissediyorum gerçekten de hiçbir şeye hevesim kalmamış hayal bile kurarken hayal kırıklığı yaşarım diye kendimi durduruyorum geleceğe dair hiçbir planım yok çok beklentim de yok başıma iş açılmasın da durgun oluyorsa olsun napim amk
her şeyden herkesten o kadar soğudum ki sıfır istek işte sıfır istek zamanı bisey oluyo ama istediğim şey istediğim zamanda olsun yoksa bir önemi olmuyo