Tutku

Tutku
@Solumvirane
Yitirdim kendimi, kendi içimde...
Konuşmayı severim, fakat herkesle değil.
Reklam
İnsan bazen en çok kendinden yorulur.
Arkadaşlar şu mesaj istek yeri nereden kapanıyor.
Kahvem hazır, kitap önerisi alabilir miyim? (Kahve+kitap>>>)
Çok büyük pişmanlık olabilirsin
Reklam