"Baba kalpten bir parçadır."
Üşüyor musun diye sorarsanız evet üşüyorum çünkü bir yanım hep eksik, bir yanım hep bir uçurum ve hep boş olacak o yanım hep üşüyecek çünkü sen yoksun. Bazı şeylere alışmak yetmezmiş zor gelirmiş, başa sarmak, baştan yaşamak gerekirmiş bazı şeyleri.
Gönlün bir rengi yoktur dengi vardır,
Hem derttir insanoğlu hem dermandır,
Ahiret, ilimsiz nasip olmaz insana amma dünya ilimsiz cahile nasip olur,
Anlaşılmayan hiçbir şey yoktu bu âlemde insanoğlundan hariç.
Vesselam...