Sustuğum şeyler var, hiç konuşamadıklarım..
İçinde kaybolduğum şehirler ve içimde kaybolup giden insanlar var..
Eskisi kadar kafama takmasam da bazı şeyleri,
Bazen yine de içimin almadığı haksızlıklar var..
Hak ettiklerimle vazgeçtiklerimi ayırdığım günden bu yana,
Solumu sevdiklerime yolumu ise '' ALLAHA '' bıraktım..