💦“ Yüce Allah tevekkülümüze şahit olmamız için bizi imtihan eder.Teslim olmamız için bela verir,hastalık verir.Ayaklarımızın yere basması için dertler verir.Tüm bunlar gerçekte Allahın bize olan lütfudur; çünkü zorluk insanı inceltir,yumuşatır.Kalbi tam teslimiyetle Allah'a bağlamak huzur verir.Bunu gönülden yaşarsak mutmain olur, acı hissetmeyiz.
Bu yüzden imtihan ediliyorsak, Rabbimiz bizi unutmamış demektir.Bizi huzuruna çagırıyor demektir. Kimseye kaldıramayacağı yük vermiyor aynı zamanda. İmtihanları en güzel sekilde atlatmak gerek, En güzele en güzel şekilde gidebilmek için…”🌷