Bölgemizin başına gelen en büyük bela siyonist işgalidir. Siyonistler, ne Doğu'nun ne de Batı'nın dostudur. Siyonistler, dünya ile oyun oynuyor. Onlar sadece kendi hedeflerinin peşinden koşar. Hadislere dikkatle bakın, muhakkak onların - doğrudan veya dolaylı- müdahalelerini görürsünüz. Bu nokta anlaşılmadan, dünyanın kurtuluşu mümkün olmayacaktır. Şunu da belirtmem gerekir ki başımıza gelen bütün felaketlerin birinci sebebi ; Rabbimizin emirlerini ve itikadımızın gereklerini unutmamızdır.
(Kral Faysal bin Abdulaziz)