Burcin

Burcin
@Sonsuzmavi
İnsanlar olmasa dünya güzel bir yer
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Önce hayırlısı olsun
Oturmuş bir şeylerin iyi gitmesini bekliyorum. Hem de bu saatte. Bu saatte sadece uyunur.
Mutlu ol; çünkü kimse senin üzgün olmanı umursamıyor...
Kırılmak mı? Estağfurullah Paramparçayım...