Dışarıda kar vardı. Sınıfta yaz!
Anneler büyük harflerle yazılır demişti öğretmen. Annenizin adını, defterinizin en baş sayfasının en baş satırına yazınız demişti sonra.
Öğretilen en büyük harflerle yazmıştım: GÜVERCİN
Nasıl oldu da oldu. En arka sıradan değil de ön sıradan: Bir parmak havada!
"Örtmenim, örtmenim onun annesinin adı güvercin değil KEVOK'tur."