Sema B.

Sema B.
@Soulsmblog
Düşünsel düzeydeki farklılıklar ne olursa olsun, rol yapmak, oynamak, olmak, insan hayatının ayrılmaz bir parçası gibi görünüyor.
Reklam
Şimdi kış. Ölü gibiyim. Ama yine bahar gelecek, biliyorum.
Her şeyin bir mevsimi, gökler altında ki her olayın zamanı var. Doğmanın zamanı var, ölmenin zamanı var. Dikmenin zamanı var, sökmenin zamanı var..
Bitkilerin egosu yoktur sizi duygusal açıdan rencide etmezler.
Alıntı
Kendimiz olabilmek için kendimize sahip olmalıyız hayat hikayemize sahip çıkmalı onu kaybettiğimizde yeniden edinmeliyiz.
Reklam