Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne.
"O olmazsa yaşayamam." demeyeceksin.
Demeyeceksin işte.
Yaşarsın çünkü.
Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki.
Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın.
Ben Milletim uğruna adamışım kendimi Bir doğrunun imanı, bin eğriyi düzeltir. Zulüm Azrail olsa, hep Hakk'ı tutacağım Mukaddes davalarda ölüm bile güzeldir.
- şehit Muhsin Yazıcıoğlu
Peki ne yapmak lazımmış
Sağlam bir dayı bulup, ayağına sarılmak mı sırnaşık gibi
Bir ağaç gövdesini saran sarmaşık gibi
Eteğine sarılarak veli nimet sanmak mı?
Mertçe davranmayıp, hileyle tırmanmak mı?
İstemem eksik olsun.
Namaz bitiminden sonra yeniden secdeye gidip uzun uzun Rabbinle dertleşiyorsun ya, böyle mis gibi, sonra bir anda bi kalkıyorsun sanki dünyanın en kuvvetli adamısın.
Ne güzel bi his be..
Bizi namaza layık gören Allah'a hamd olsun.