Sessizce

Sessizce
@Sszklml
Artık gelsen de bir, gelmesen de.
"Dilerim bir başkasınca da böyle sevilin. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öyleyse hoşçakal Hoşça..
Yalnızca "Sen değilsin" demeliydin Onca şiir, gözyaşlarıma eşlik edip de dökülmemeliydi kağıda Helak olmamalıydım ben böylesine..
Gökyüzünü aldattım! Hem de ne uğruna.. Dönüyorum yine evime Kalbim yine yalnızca, ait gökyüzüne
Hiç bilme ama olur mu Kapansın bu sevda burada