Sessizce

Sessizce
@Sszklml
Artık gelsen de bir, gelmesen de.
Acele et diyorum Bana gelmen için ne yer, ne de gök kalacak Her şey ayarında sürüp gitmiyor hayat Acele et diyorum..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ömür boyu beklenir mi bir yürek?
Sevgi de lâyığına gerek.
Bırakma ardında hiçbir şey Öyle bir kaybol ki Varlığını unutayım Özgürlüğüme kavuşayım
Yoksun, Yokuz..