Hepimiz kolay etkilenen bir yapıdayız. İnsan bana bir şey olmaz diye düşünüyor. Ben de öyleydim. Hepimiz günün birinde hayatın kapısının yüzümüze çarpılacağını biliyoruz ama o güne kadar kendimizi yıkılmaz zannediyoruz. Ama Tanrı birdenbire fişimizi çekiveriyor.