"Kendi kaybetti. Hayatımızdan çıkma riskini alarak bize hata yapan, kırmayı göze alan insanlara yapılacak en güzel şey kapının nerede olduğunu göştermektir. Fazlası değil, sevgini ve güvenini hiçbir zaman hak etmemiş insanlara karşı hâlâ duygusal tepkiler veriyor olmak kendine saygısızlık. Yol orada. Fazlası değil."