Stephanie Edgley

Geçmişte kalma !..
. Geçmişle yaşamak en ağır ruh hastalığıdır. Eğer yenemezsen, Asla yeni bir gelecek yazamazsın. .✍️ ~Sabrina Jefries~
Stephanie Edgley
nedense bende hep geçmişte kalırım ama bundan nefret ederim yapmadan da edemem böyle bi çıkmazdayım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kitap karakteri olsaydın hangisi olurdun? * * * Cevap bekliyorum...
Anket
Stephanie Edgley
Dedektif Kurukafadaki STEPHANİE EDGLEY olurdum.
Soru - cevap
Tek bir enstrüman çalmak isteseniz, bu enstrüman ne olurdu?
Anket
Stephanie Edgley
Gitar