melek

Hiçbir zaman hiçbir yere ait olamamanın hissettirdiği yalnızlık duygusu …
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkese merhaba, bir konuda size ihtiyacım var. Kursiyerlerime film etkinliği yapacağım acilll yerli ve komedi film tavsiyelerinizi alabilir miyim
İyinin ve kötünün ötesini bilmem ama senin çağının ötesine geçtiğine eminim<3 #nietzshche

melek

@Strk
·
Buna dayanarak ilk önce iyinin ve kötünün ötesinde kitaplarını okumaya karar verdim
Buna dayanarak ilk önce iyinin ve kötünün ötesinde kitaplarını okumaya karar verdim
“Derman arardım, derdim bana dermanimiş”