BBC, vakti zamanında çocuklar arasında bir araştırma yapar. Soru şudur: “Televizyonu mu, yoksa radyoyu mu daha çok seviyorsun?” Sonucun televizyon lehinde çıkmış olduğunu bilmek için kahin olmaya gerek yok. Ama şaşırtıcı olan şu ki bazı çocuklar da radyoyu tercih etmişlerdi. Bu çocuklardan birinin, “Niçin radyo?” sorusuna verdiği cevap şuydu: “Çünkü radyo dinlerken daha güzel şeyler görüyorum.”