Bugün gece 3 de herkes dua için bekleniyor.. Herkes inancına ve imkanına göre.. İnsanlık için, insanlar için, biliriz ki yaptığımız her şey kendimiz için çünkü yüreğinle yaptığın her şey bir gün sana döner. Uyanıp yataktan kalkamayan bile kalbiyle dua etse ne güzel olur. Bir yerde ateş varsa ve sönmüyorsa, söndürülmüyorsa muhtemeldir ki etrafa sıçrar. Yapabildiğimiz tek şey dua şu an. Onu da çok görmeyelim kendimize.. İnsanlık için, herkes için, iyilik için, kendimiz için..