Aşk şansızlığı diye bir şey vardır.
Böyle bir durumda ne yapsanda olmaz.
Biriyle tanışır, severmiş gibi olursun.
Sonra bir bakmışsın hiç olmamış gibi olur.
Tekrar biri olur, tekrar olmaz.
Tekrar... Tekrar... Böyle gider.
Sana iyi gelecek şeyin aslında aşk olmadığını, kendine inanmaya başladığında anlarsın.
İşte tam o an yine biri gelir.
Kabuğunu kırarsın.
Sonrası bilinmiyor.
Ya her şey umduğun gibi olur
ya da başa dönersin.