Sude

"Kastettiğim onu kalbimde öldürmek. İyiliğini istemekten vazgeçmek ..."
Reklam
Glória hayallerime ne olduğunu soruyordu . "Artık yoklar . Uzaklara gittiler ..."
Doğrusunu söylemek gerekirse , içimdeki acıyı bir türlü dindiremiyordum. Sebepsiz yere zalimce sopa yemiş savunmasız bir hayvan gibiydim...
"Eksik olan bir şey vardı. Yeniden eskisi gibi olmamı, belki de insanların iyi olduğuna inanmamı sağlayabilecek önemli bir şeydi bu eksik olan."
... " Kalbimiz kocaman olduğu sürece sevdiğimiz her şey içine sığar . "
Reklam