Kitap güzel , sürükleyici fakat eksikleri olduğunu düşünüyorum. Özellikle de duygu konusunda. Örneğin Deniz öldüğünde Nehir'in o acı duyguyu tam olarak verememesi gibi .
Morrie hastalığıyla nasıl başa çıktığını ve her ne olursa olsun hayata nasıl pozitif baktığını anlatıyor .Özellikle rahatsızlığı olan insanlara umut ve ışık tutabilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum.
MorrieMorrie Schwartz · Goa Basım Yayın · 20078 okunma
"Canının bir parçasını, en değerli varlıklarından birini beklenmedik bir anda yitiriverince , yitirilenin geride bıraktığı karanlık boşluğun içine düşüveriyor insan . Oradan kurtuluncaya kadar da hiçbir şeyi görmüyor gözü ..."