İnsanlar yoruyor.. insanlar da zor yalnızlık da.. kafan karışıyor bunlardan biri bunaltıyor konum değiştirip diğerine geçiyorsun bu sefer diğeri yıpratıyor.. saygısızlıkları, memnuniyetsizlikleri, ilgisizlikleri, fazla konuşmaları, değer kıymet bilmemeleri.. yoruluyor musunuz siz de insanların arasında yaşarken aynı zamanda kendi düşüncelerinizle boğuşurken?