Sude

Sude
@Sudecl
"Hiçbir zaman hiçbir şey için güneşi kaybetmemeye. "
Kimya Mühendisi
13 Mart
191 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
"İnan bana, büyük acı yoktur, büyük pişmanlıklar, büyük anılar yoktur. Her şey unutulur, en büyük aşklar bile."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gönül verdim, acı çektim, gece aya bakıp iç çektim, eriyip bittim, dağılıp gittim."
"Mutluluk ancak ve ancak unutmanın uçurumlarında. Unutan iyileşir."
"Unutmak en iyi intikamdır."
"Uzak, çok uzak kırlarda bir ağaç, bir kazık gibi, bir korkuluk gibi dimdik ayakta durayım; geniş gökyüzü altında bütün gece ayın parlaklığını seyredeyim, her şeyi kendimle ilgili her şeyi unutayım..."