Sude

Sude
@Sudecl
"Hiçbir zaman hiçbir şey için güneşi kaybetmemeye. "
Kimya Mühendisi
13 Mart
191 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Yanda biraz uzakta, yukarı doğru uzanan kavakların gölgeli görüntüsü, uzakta birbiri ardı sıra telgraf direkleri ve çok çok uzakta, ufuk çizgisinde, büyük kentin ancak çok iyi ve açık havalarda görülebilen belli belirsiz silueti,güneş batmak üzere..."
"Güneş doğdu artık, hava ılındı. Şu ağaçların güzelliğine bakın. Ne harika! Tanrım, ne güzel hava."
"Oysa size bakmak, sizinle konuşmak isterdim..."
"Nasıl da anlıyorum onu! Bir bilse, nasıl da anlıyorum!"