Öncelikle bu romanda beni en çok şaşırtan şey dönemin romanlarında alışıldığı gibi İstanbul'da geçmiyor olması. Şaşırtan tam olarak bu değil, Zonguldak'ın şu an yaşadığım ilçesinde geçiyor olması.
Roman başlı başına derin bir kıskanmak hikayesinden oluşuyor. Ama bu hak verebileceğimiz bir kıskançlık... Çirkin, görece yaşlı bir kadın olan Seniha'nın abisi Halit'i kıskanması. Ailenin göz bebeği oldukça güzel yüzlü olan Halit'i. Seniha hiçbir zaman ailesinden abisine gösterilen ilgiyi görememiş var olabilmesi yıllarını almış bir kadın olarak karşımıza çıkacak bu romanda.