Elimin, baş parmağının avuç içinde, bir kesi izi var. Yıllar geçmesine rağmen. Mesele şuan olduğu gibi, durup durup sızlıyor. Hayatta aldığımız darbelerde öyle geçti izi kaldı desek bile olmadık zamanlarda durup durup sızlıyor.
Allah'a şükür bu Ramazan'da da ailem ile birlikte sahur yapmanın şükür sebebi olduğunu görme. Annenin o sofrayı serip seni kaldırması. Ne kadar büyük nimet bir annenin evde olması.😊
Biraz önce uyurken elim ayağım titreyerek uyandım. Sonra bir mide bulantısı. Ve ne var ne yok vücudum dışarı attı. Galiba zehirlendim. Vücut bile zehirlendiğini anlayıp kendini temizlerken. Biz bizi zehirleyen şeylerden vazgeçemiyoruz.