Şule

“ Istırabın kendisi o kadar da kötü değildir. Asıl acı veren şey, ıstırap çekmenin kişinin zoruna gitmesidir.
Sayfa 23
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
hadi bakalım
“ kendi acımıza tanıklık edebilir ve ona sevgiyle ve anlayışla yaklaşabiliriz .
Sayfa 13
“ Elbette ki, ahiret mükafatı, inananlar ve Allah’a karşı gelmekten sakınanlar için daha iyidir. Yusuf 57
“ Sabret! Çünkü, Allah iyilik edenlerin mükafatını zayi etmez. Hud 115
“Rabbinizden bağışlanma dileyin, sonra O’na tövbe edin. Şüphesiz Rabbim çok merhametlidir, çok sevendir. Hud 90