Hangi benliğini daha iyi beslersen, ona daha iyi şartlar sunarsan işte o benlik diğerine üstünlük kurar ve ortaya çıkar.Baskın olmamasına rağmen diğer benlik de gerilerde bekleyip durarak beslenmeyi ve ön plana çıkmayı hedefler.
Konu seçimi gerçekten çok güzeldi ancak bir okuyucu gözünden şunları söyleyebilirim: aralara giren gereksiz yabancı kelimeler bana biraz zorlama gibi geldiler. Bazı yerlerde işleyişin koptuğunu hissettim ancak yazarın bu konuyu düşünmesi bile işleyiş konusunda gözüme çarpan yerleri silip dengeledi diyebilirim. Favori karakterim Bükbük oldu çok şahsına münhasır bir karakterdi. Bu güzel karakter ve kurgu için Uğur KARABÜK’e çok teşekkür ediyorum…