ölmek için fazla ölüsün..

ölmek için fazla ölüsün..
@Sultan_cur
Ben ugrasmam dunumle..
ÖĞRENCİ...
LİSE 3
Mardin
mardinn..., 16 Temmuz
108 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
""Sana, bana acımıyor Hepimize acılıyor...""
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
""Mutlulugu anlatamıyorsun ama; Belki herkes anlatamıyor senin ,benim gibi"""
VAZGEÇEMİYORUM ama bilmelisin ki sevemiyorum da eskisi gibii...
""Güneşi seviyorsanız, geceye sığınamazsınız...""
Dikkat ettiysen ; Gönderilerimde bile sana gel demiyorum .