ölmek için fazla ölüsün..

ölmek için fazla ölüsün..
@Sultan_cur
Ben ugrasmam dunumle..
ÖĞRENCİ...
LİSE 3
Mardin
mardinn..., 16 Temmuz
108 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Her şeyi boşverdim ! Boşverdiklerimin arasına HOŞGELDİN ...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
ÇALIŞKAN , CESUR ve SAĞDUYULU insanın aşamayacağı şey yokturr (!)
Elimden kayıp gidenlerden...
Dargınım düşlere, olmadı hicbiri...