ölmek için fazla ölüsün..

ölmek için fazla ölüsün..
@Sultan_cur
Ben ugrasmam dunumle..
ÖĞRENCİ...
LİSE 3
Mardin
mardinn..., 16 Temmuz
108 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
"Söylemesi çok mu zor ? iki kelime ..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
""Seni ben o zaman , yedi harikadan Tac mahalim yaparım... "" ~E
Artık affedemiyorum ona göre hata yapın .
+ Artık sadece mutlu olacagım( 16.20) - en dogal hakkın( 16.21) + Nereye gittin ya ? Dogal hakkımı elimden alıyorsun simdi 😊 (16.30 )
Beni mutlu sanmasınlar İçimden yüreğimi söküp aldılar ...