-Peki ben unutulmak isteyecek biri miyim?
- Hayır
- Peki Minel beni bir kez daha unutur musun?
- Hayır - dedim yüksek sesle - "neden unutayım?"
- Ya unutturmak isterlerse?
- Direnirim.
- Ya unutmak istersen?
- Bu da ne demek. Kim birini unutmak ister ki?
- Minel beni bir daha unutma ben bir zihinde yaşayacaksam bu da senin zihnin olsun istiyorum.
- Seni unutmayacağım Korel. Hiç bir zaman.