Ömür, insanın emelleri kadar uzun değil. Onun için kulluk ertelenemez. Ne zaman öleceğimizi bilip ona göre yaşayamıyorsak, her an ölecekmiş gibi yaşamak zorundayız.
👉 "Haydi gidiyoruz" dendiğinde, tebessümle "dünden hazırım" diyebilenlerden olmak duâsıyla. Şu dünyada bütün mes'ele bu değil mi?