Bence insan geçtiği yeri, görev yaptığı bölgeyi güzelleştirerek geçmeli. Meselâ: Bir yerden, kalbten, fikirden ya da birinin hayatından güzelleştirerek geçmeli. İzi kalmalı dokunduğu yerde, kokusu ya da sözü hissedilmeli mekânlarda. Bir defa geçince bir daha asla unutulmamalı.