Parkta yanıma gelip "abi parkta niye polis var :)" diyen, 4 yaşındaki erkek çocuğuyla kısa bir muhabbet sonrası: “Seni yaratan kim? Sen ne kadar güzel yaratılmışsın" dediğimde cevabı "anne ve babam“ oldu. Peki ağaçtan meyveyi koparırken meyveyi sana ağaç mı, başkası mı veriyor? dedim. "Allah" dedi. "Ağacın meyvesi gibi çocuk da anne ve babanın meyvesidir değil mi? O halde seni kim yarattı?" diye tekrar sordum.
"Çok güzeeel. All@h" dedi.