İnsanın zamanla tahammülü azalıyor. Ama doğrusu bilemiyorum, bu kötü bir şey mi? Belki de daha en başında, bazı şeylere, bazılarına :) tahammül etmemek gerekiyordu. Bunca zaman tahammül ederek beyhude yorduk kendimizi, kim bilir.
Namaz; imkan değil, iman mes'elesidir. Her türlü rızkımızı veren, her bir organımızı an be an çalıştıran, bizi konuşturan, yediren, içiren, "dönüş banadır" diyen Allah'ın huzuruna varıştır.