Maksude

Maksude
@Suude_s
"İstediği tek şey geceydi; daha iyi bir haber alacağı o sabaha kadar derin, düşsüz, kapkara bir uykuydu." ~Stefan Zweig.
Ben burda zaten yeniyim, üstelik takip ettiğim kişiler ve takipçilerim de çok az, hemen hepsi de KADIN. Önüme düşen bir alıntıyı beğendiğimde ve o alıntıyla ilgili yorum yazdığımda o kişiye asılmış ve yeşil ışık yakmış oluyormuşum.🤦🏻‍♀️ Eğer ki sizler de öyle düşünuyorsanız o da sizin sorununuz, benim değil.🙂 Ben bir kitap alıntısını beğenemeyeceksem ve o konu hakkında yorum yapamayacaksam ne diye burda varım?🤔 Üstelikte benim mesaj kutum zaten kapalı. Ayrıca da yazdıklarım, alıntılarım kimseye herhangi bir mesaj içerikli değil, kimsenin üzerine alınmasına da gerek yok.🙂 Sadece ama sadece kafamı dağıtıyorum burada. Arada sırada okuyabildiğim 100 sayfadan en beğendiklerimi yazıyorum. Sadece Bu, Bundan ibaret, Bu kadar... 👉Sadece bu kadar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gönderi kullanım dışı
Gönderi kullanım dışı
Gönderi kullanım dışı
Gönderi kullanım dışı