"Önce yoldaş, sonra yol" diyor Şair..
Yolun güzelliği ise yoldaşın
Güzelliğinden geliyor.
Bir yola çıkacaksanız;
Meselâ hayat gibi, yanınızda,
Size değer veren, kıymetinizi bilen
İnsana ve insanlara yer verin.
Güzellik yolun güzelliği kadar yoldaşın da
Güzelliğinden gelir.
Çünkü hayat; birinin tüm kalbiyle senin
yanında olduğunu bildiğinde güzelleşiyor. 🌹