Dadaş Kızı

Dadaş Kızı
bir de kuşlara sormak lazım tabi uçmak özgürlük mü diye.. ⠀ ⠀ོyoutu.be/jh6iqWq3DOY?si=...⠀⠀⠀⠀⠀ོ⠀⠀ ⠀
Akıp gider yıllar, bir bakarsın geriye Kimler iz bırakmış, kimler gözden düşmüş diye "Yüzünde tebessüm, içinde bir sızı kalır..."🌚🔗
1000k
Reklam
Ey acı çeken! Sabret Zira sabrın sonu selamettir. Ey gecelere gözyaşı döken Aydınlık, şafak vakti gelecektir Ey kırgın! söyle bana Allah kırgınlığını uzun sürdürür mü? Ey kalbi kırılmış ! sakinleş Şüphesiz ki her zorluktan sonra bir kolaylık vardır.
"Her şeyden biraz kalır" diyor birileri, çoğulluk haklılıktır. kavanozda biraz kahve, kutuda biraz ekmek, insanda biraz acı. Turgut Uyar
1000k
Mesele sevmek değil, kime sorsam seviyor zaten. Mühim olan güzel sevebilmek, kırmadan, dökmeden, yormadan, acıtmadan...
İnsan, kendisinden ne esirgenmişse, onu başkalarına fazlasıyla sunmak istiyor.🌾
Reklam