Kapandı hesap

Kapandı hesap
@Svglklm
Cinsiyetçi bir düşünceden nefret ediyorum...🙍
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama, kimsenin kimseye tahammülü kalmamıştı ...
Sabret arkadaş, bi güneş doğar...
Yıldızlarla konuşan birinin insanlarla konuşacak bir şeyi yoktur...