Kimseden, içinden gelmeyeni talep etmeyin. Çok istersiniz belki ama bir kapıda kendinizden taviz verecek kadar ısrarcı olmayın bu yüzden boyun bükerek de olsa kabullenin. Olacak olan sizin ittirmenizle olacaksa olmasın. Kendinizi hatırlattığınız sürece var olacaksanız zaten unutulun daha iyi...